Friday, June 1, 2007

هو انا طبعا جديد فى عالم التدوين ده,صحيح بقالى حوالى 5 شهور بس برضه جديد
المهم كل ما اقابل او اكلم وئام صديقتى الاقيها مكتئبة من وضع غلط او حاجة بتحصل و الناس ساكتين عليها
و لما تحكيلى اكتئب انا كمان طبعا
لغاية ما بقيت انا و هى لما نتكلم فى موضوع من المواضيع دى نبقى عاملين زى المجانين
نعترض على وضع غلط و الناس كلها بتشارك فيه يقولوا مجانين
نستغرب من حاجة حرام بتتعمل مع ان غيرنا يستحلها يقولوا مجانين
لنا حد يشوفنا مهمومين بمشاكل البلد برضه يقولوا مجانين
لغاية ما بقتش عارف مين اللى عاقل و مين اللى مجنون
بس وصلت انا و هى ان مش مهم عاقلين ولا مجانين,
المهم اننا نبقى متأكدين اننا صح و مقتنعين باللى بنعمله
و عليه انا و هى هنحكى فى المساحة دى كل حاجة الناس بتحصل و تبقى عادى للناس
و بسببها يقولوا علينا مجانين
عموما, مجانين واقفين احسن من عاقلين منحنيين

2 comments:

3li said...

بص يا ريس
مفيش حد مش مجنون
كلان مجانين بس بتختلف درجه الجنون من واحد للتانى
و على حسب كل واحد ودماغه

اللهو الخفى said...

اولا اهلا في عالم التدوين
مش جنان و لكن استهتار لانك هتلاقي اللي بيقولك جنان لما يحصل معاه الموقف هيشتكي بس مش عايز يعترف و اشتكي و احكي يمكن يريحك بس المهم مترضاش و ترضخ للغلط