Saturday, June 2, 2007

مبدئيا انا مش هقول ان محمد عنده حق لان من كتير ما شوفت الغلط والناس شايفنه مش غلط افتكرت اغنيه جامده جدا لمدحت صالح بتقول ربك يزماني يمكاني ياواني انا عاوز اعيش في كوكب تاني فيه لسه اماني
فيه الانسان لسه انسان عايش للتاني
وطبعا الانسان ده اختفي او انقرض ويمكن لو كان فيه يعني حد موجود هينظم لعالم المجانين ومش هقول مكتئبه لأنه شئ اصبح لايفيد هقول انا اقر واعترف بان لو هذا هو الجنان انا اشد البشر جنان وساكون حمله من باقي المجانين لنشر الجنان في الارض بس يارب لما نحكي المواقف التحفه اللي بنشوفها تاكدوا اننا مجانين بس بمفهومنا وسوري انا ماليش تجارب سابقه في كتابه المدونات فاعذورني

1 comment:

اللهو الخفى said...

مجانين مجانين مش مهم و مش انت الوحدك اللي مجنون اغلب المدونين مجانين مش لقين مجانين زيهم يكلموهم فعملوا مدونات يمكن يلاقوا مجانين يسمعوهم و اه بنلاقي دلوقتي بيسمعونا و يشركونا و كمان احيانا بينقضونا انا وافقتك في كلمة مجانين علي اساس اللي بتعرفهم بيقولوا علينا كده بس اننا نقول مجانين اول نوع من الاستسلام بس هعتبروا استسلام ف سبيل تمسك بقضيه